اخبار

ساعت های هوشمند اولیه بازار را نجات می دهند

تقاضا برای ساعت های هوشمند به شدت تحت تاثیر رکود اقتصادی جهانی قرار گرفته است و قرار نیست محموله های ساعت های هوشمند «پیشرفته» در سال 2023 افزایش یابد.

این یافته‌های یک گزارش جدید CCS Insight است که همچنین به لطف دسته‌بندی جدید هندی، افزایش ۱۶ درصدی ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۲۳ را پیش‌بینی می‌کند.

طبق آخرین گزارش ساعت‌های هوشمند اپل، گوگل، گارمین و سامسونگ در سال 2022، 7 درصد کاهش یافت.

اما دریافت که رشد عظیم «ساعت‌های هوشمند پایه» از هند در حال افزایش رشد جهانی است و تقاضا در هند 75 درصد سال به سال افزایش یافته است.

در ماه فوریه، شاهد رشد عظیم گروهی از برندهای ساعت هوشمند بودیم: BoAt، Fire-Bott، و Noise.

با تعداد زیادی ساعت هوشمند که قیمت آنها کمتر از 30 دلار است، تقاضای دیوانه‌واری را در هند افزایش داده‌اند.

و کین مک کنا، تحلیلگر پوشیدنی در CCS Insight معتقد است که این تقاضا می تواند به بازار جهانی سرایت کند.

ما انتظار داریم که ساعت‌های هوشمند پایه بیشترین موفقیت را در بازارهای نوظهور داشته باشند، جایی که قیمت بالای ساعت‌های هوشمند پیشرفته، آنها را از دسترس همه به جز مرفه‌ترین مصرف‌کنندگان دور می‌کند، و این ساعت‌های هوشمند اولیه ارزان‌قیمت، مسیری درون جاده‌ای را برای افراد غیرقابل دسترس فراهم می‌کنند. بازار ساعت‌های هوشمند،” او به Wareable گفت.

اما او باور ندارد که آنها بتوانند بازارهای ایالات متحده یا بریتانیا را تصاحب کنند.

آنها ممکن است بتوانند مقداری از تقاضای دسته‌بندی‌های ردیاب تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند کودکان را از بین ببرند، اما در نهایت خریداران گسترده‌تر به احتمال زیاد منتظر می‌مانند تا بتوانند دستگاهی توانمندتر بخرند.»

در مورد سازندگان بزرگ ساعت هوشمند چطور؟

همانطور که می بینید، سهم بازار در کل کاهش یافته است، زیرا مارک های جدید هندی شروع به احساس حضور خود می کنند.

به نظر می رسد سال طولانی برای سازندگان ساعت های هوشمند باشد، اما اخبار بهتری در افق است.

ساعت های هوشمند پیشرفته در سال 2024 دوباره شروع به رشد خواهند کرد و CCS Insight معتقد است که تا سال 2027 میزان فروش آن در سال 2022 دو برابر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید